Vandaag is na bijna een halfjaar Ples weer terug naar huis. Wat een leuk en fijn paard om op stal te hebben. We hebben veel van elkaar geleerd en veel plezier gehad. We zullen je missen. Succes en veel plezier weer met haar Angelique.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.